Småfåglar...

har gott om dom vid fågelbordet. Stackars små!
Denna kyla.....och dom är ju så söta!! :o) Blir glad
när jag sitter och tittar på dom....





















I dag har jag en liten sjukling hemma, Razmus
hostar så illa, och jag vet ju att dom går ut,
konsekvent, varje dag på hans dagis. Oavsett
väder - och idag är det liiite kallt att vara ute om
man inte är helt frisk. Dessutom har jag storgoset
hemma....

Nästa uppdrag är att fortsätta skrapa trappen
ren från limmet dom använde när dom klistrade
fast den grå tråkiga plastmatta som satt där när
vi flyttade in. Trappen ska bli högblankt vit, sedan
har jag köpt beiga snygga "trappmattor" att sätta
på varje trappsteg. Bilder kommer senare....
Det är lite slitigt, men jag tror det kommer att bli
riktigt snyggt!!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)