Fyllåring och melodifestivalen....

Min älskade lilla fyllde 7 underbara år den 8/3.
7 helt fantastiskt kärleksfulla underbara år. Min
älskade lilla kille har utvecklats till en varm, glad,
trygg, klok och otroligt kärleksfull liten gosse och
jag är så ohyggligt stolt över honom, och tacksam
över att jag fått bli hans mamma. Älskade lilla son,
tack för att du finns! <3












I lördags var det ju melodifestivalens final. Det kan
ju ingen ha missat. Jag hade många favoriter men
ju närmre vi kom finaldagen, ju mer drogs jag mot
Danny Saucedos Amazing. Jädans vilken energi,
vilken scenshow och vilken liten karamell han är!
;o) Jag känner mig nästan lite kärringsjuk :-P
Jag tror, nej, jag är övertygad om att den gossen
skulle gått och vunnit hela rasket i Baku om han fått
förtroendet av oss att representera Sverige. Men
nu ville svenska folket något helt annat, men jag, jag
önskar fortfarande att det var Danny som stod som
vinnare.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)