VÅR och gräsänka.....:-)

Gissa om lyckan blev stor när jag hittade en.....














tussilago! Och det på min egen tomt! Helt underbart!

Vi har haft superhärligt väder ett par dagar här i
Härnösand, massor av härliga plusgrader och sol.
I går satt jag i min solstol och svettades! Det är ju så att
man inte vill gå in! Och otålig är jag att all snö ska
försvinna! Vill ha bort den, helst igår. :-)


















Tulpanerna börjar växa.....













...och krokusarna bekänner färg.....













...och Razmus är lika less på snön som jag! :-D

I kväll till i morgonkväll befinner sig min älskade sambo
i Stockholm på byggmässa. Lite extramys blir det med
barnen ikväll, vi ska kika på Trassel och poppa popcorn.
FAST det är torsdag! Men ibland får man mysa till det
trots att det är en vanlig vardag tycker jag.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)