Lister

Att lister gör så mycket för helhetsintrycket
märker man först då man varit utan länge och
sätter upp dom. Det blev på något vis ett helt
nytt kök :o)


















Och äntligen sitter det lister runt sovrumsdörren. 
Golvlister också!!! *nöjd* Han är så duktig min
handyman ;o)

I köksfönstret börjar min amaryllis att växa, lite
smått pervers reser den sig och blir bara ståtligare
och ståtligare för varje dag som går!
Jag har två till, en som jag sparat från förra året och
den verkar ta god tid på sig att vakna. Den andra 
köpte jag samtidigt som den här, men verkar även den
lite mer långsam i starten.

Snart ska jag hämta mina tjejer som kommer med buss
från Eskilstuna där dom varit och hälsat på sin pappa 
över höstlovet. Lugnet är snart ett minne blott - men 
man har ju saknat de små liven så det blir skönt att få
hem dom igen <3

Önskar Dig en härlig söndagskväll inför en ny arbetsvecka!


1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)