Trädgårdsmässa i Timrå

Helgen har jag spenderat på Trädgårdsmässan i Timrå.
Inte som besökare - utan som utställare. Jag hade förmånen
att få hjälpa Leif Blomqvist från Blomqvist plantskola i Lepplax
i Finland under helgen. Superkul och väldigt lärorikt. Jag har
träffat massor av jättetrevliga människor, fått utmana mig
själv och min kunskap och vävt några nya band i mitt nya
nätverk. Det har helt enkelt varit en toppenhelg!
Jag hade tyvärr inte med mig min kamera, eftersom det inte
fanns någonstans att göra av den medan jag arbetade, så
några bilder från mässan kan jag inte visa.....

I går plockade jag min första bukett med liljekonvaljer!
Så underbart vackert och det doftar ju så härligt! På
köksbordet står dom och sprider både glädje och doft.



















Min gurkplanta som står i köksfönstret och ska få
stanna där, växer så det knakar. Idag ska jag binda
upp den så att inte stammen går av. Ska  försöka hinna
göra det idag.














Sticklingen jag tog av en pelargon i höstas har tagit sig så
fint. Nu blommar den så vackert i sovrumsfönstret.



















Min lilla kille tappade sina två framtänder igår! Stora killen!
Så här glad är man då! :o)) Och söt......<3

Nu ska jag ta tag i några av alla mina måsten som jag har att
avverka efter en helg när jag knappt varit hemma.
Solen skiner i dag och det har den inte gjort på länge här i Härnösand
så jag tänkte försöka hinna njuta lite av den också!

Önskar Dig en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)