Jag har en plan...

som jag inte kan sluta tänka på, mer kommer att avslöjas
så småningom, när jag tagit reda på lite fakta och annat
jag behöver veta innan jag ger mig in i något. Men jag
kan säga så mycket som att OM det blir av, kommer
alla pusselbitar i livet falla på plats....


Vi var och köpte tapeter och färg idag. Till vårt sovrum
i huset. Sovrummet kommer att å i nougat och ha en fond-
vägg som är med vit botten och svart/silver/nougat slingrande
blommor. Okej, låter kanske inte så himla vackert, men det
är ju skitsvårt att beskriva en tapet med ord *s* Den måste
helt enkelt ses. Jag kommer naturligtvis ta före, under arbetet
och efterbilder!

Köpte runda mattor till Towes rum också, två knallröda
och två svarta. Dom ska ligga i rad på hennes vitmålade
trägolv och hon kommer att få ett vitmålat rum, med en
knallröd fondtapet.

Åh, vad jag vill flytta NUUUUU!! Jag vill till mitt hus och sätta
igång och förvandla det till vårt. Jag vill pyssla och fixa.... Det
känns som en evighet till det är dax :o/.....

Förresten - Grattis storebror på din 44-årsdag!!! Nästa år
får du bjussa syrran på tårta!! :o)

1 kommentar:

  1. Låter som himla fina tapeter Carina. Det kommer säkert att bli as coolt..
    Kramis/ Jeanette

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)