Så här myser man

om man är en Krake.

Själv har jag haft en slapparhelg med stoooora bokstäver!
Känner mig lite krasslig och sjukligt trött.....

En vecka kvar, sedan åker Stefan iväg till sin nya hemstad
och sitt nya jobb. Känns sådär om jag ska vara ärlig. Jag
hade velat följa med, starta vårt nya liv NU. Men jag blir
kvar här i Eskilstuna i väntan på att tjejernas skoltermin
ska ta slut. Det kommer att kännas ruskigt märkligt att vara
ensam här hemma med barnen, varje dag. Att somna alldeles
eeeeeeeeeensam i stora stora sängen och ta alla konflikter
med uppstudsiga tonåringar och trotsig fyraåring. *l*

Nåja. Det blir nog bra tillslut. Menar, tiden kanske rinner
iväg och hux flux är det dax att lämna Eskilstuna bakom sig.

1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)