Så är man ensam då....

Idag åkte Stefan iväg till Härnösand. Känns sådär om jag
ska vara ärlig. Men förhoppningsvis går tiden fort och snart
är det dax för oss andra att komma efter.

Det har varit ett kanonfint väder ute idag! Sol och höstvärme.
Hög klar luft och härliga färger. Jag tog med mig Razmus ut
på en liten promenad efter maten, han fick cykla och jag
gick. Vi hade jättemysigt!

Trötta efter natten som var, då Razmus inte sov många minuter
kommer det nog att bli en tidig kväll för oss alla. Hur det
kommer att gå att sova ensam i dubbelsängen återstår att se.


Fotot tog jag i morse när vi hade vårt sedvanliga morgonmys
jag och mina killar....<3....



Naturen fullkommligt öser över av härliga färger just nu! Just
den här gula färgen är så härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)