En skön lördag!

Vi vaknade sent i morse. Det var skönt att få ligga lite
extra i sängen och "morna" sig ordentligt! Det var bara
lilleman som inte hade någon lust alls att ligga kvar i sängen.

Efter en långsam och god frukost åkte jag iväg med min
mamma och kollade när min brors grabb spelade hockeymatch.
Det var riktigt spännande faktiskt! Nu förlorade dom med
3-4 mot bortalaget Sundsvall, men sista perioden ägde dom!





I kväll är vi bjudna på middag hos mina föräldrar. Mammas
goda fläskfilégryta är utlovad *mums* Det ska bli gott och
trevligt! :o)

I morgon blir det att fortsätta med Towes rum, det känns som
att det står still lite väl mycket i renoverandet för tillfället, men
jag har plockat fram piskan och ska nog få liv i gubben.....
(som iofs är lite risig just nu, han börjar bli rejält förkyld)


I torsdagsmorse satt jag och drack kaffe och tittade
ut genom fönstret. Det var så ruskigt vackert! Allt
gick i en blå nyans och alla träd var helt vita! Dimma
började rulla in och tillslut såg man bara vindkraftverket
lite diffust genom dimman. Jag kastade mig på kameran
och fick till den här bilden, som i alla fall jag, tycker blev
rätt bra.

Trevlig lördag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)