Målar...

våra skåpluckor i köket. Lite snålt kanske, men jag vill i alla
fall prova och se hur det blir....dessutom är det skönt att ha
något att göra på dagarna. Det blir ju lite långtråkigt annars!





Dessa handtag ska sitta på våra vitmålade skåpluckor
när det blir klart.
Vitt kakel, avlångt och fasat ska sitta på väggen istället
för:

Ska bli skönt att riva bort det där kaklet!!!! :o)

I övrigt har vi målat färdigt Towes rum snart. Det är väl
en eller två strykningar kvar av den hallonröda färgen, sedan
ska golvet in innan Towe ska få "piffa" sitt rum efter sin egen
smak. Ska bli så himla spännande att se slutresultatet :o)

Efter Towes rum tar vi tag i det som är Idas rum. Hon bor ju
för tillfället hemma hos sin pappa i Eskilstuna, men vi hoppas
ju att hon kommer hem efter terminsslutet....tills dess får
rummet fungera som datarum/gästrum.

I övrigt känner jag att jag skulle kunna tänka mig att bli katt
i mitt nästa liv (om jag nu får något vill säga)......
Se så otroligt skönt det ser ut!!!




1 kommentar:

  1. Hoppas det kommer bilder på Towes rum, låter spännande med hallonröda väggar. Köksluckorna blir säkert snygga, kan ju inte bli sämre än sån där jääääääävla fuuuuuuuuru som Simon säger.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)