Frusen.....

Ja, nu börjar till och med entusiastiska jag bli lite less
på denna kyla och på att frysa!

Det jag undrar är varför det alltid blir så här är vi får
för oss att flytta till hus?! Man går omkring och fryser
dygnet runt, och det spelar ingen roll - det är aldrig
tillräckligt varmt inomhus....för att inte tala om när man
får för sig att duscha......
Det var ju DET som var så skönt när vi flyttade till
lägenheten!!!! Inga problem med värmen och varm-
vattnet!! Hade liksom glömt den fördelen!

Meeeeeeeeen, nu sitter jag här i mitt lilla hus, och fryser.
Och drömmer om ett långt varmt bad. Om att slippa
frysa. För det ÄR påfrestande att frysa hela tiden.

Men jag ska inte bara gnälla! Jag trivs ju jättebra trots
vädret! Mitt lilla hus är min lilla borg! Ser med glädje
fram emot våren och sommaren.....:o)

Iskristallerna på bilden sitter fastfrusna på vår balkong-
dörr.....dom är otroligt vackra att se på och när jag har
laddat kamerabatteriet ska jag plocka fram makrolensen
och ta en riktigt nära bild! :o)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)