Vi har haft en underbar dag!

här i Härnösand. Vi har ju massor att göra med dräneringen,
men när vädret är på ens sida så är man ju gärna utomhus.

Jag tänkte lägga ut en bild på stället där jag spenderar två
dagar i veckan. Nordvikskolan. Jag trivs så otroligt mycket
med kursen, mina kurskamrater och i Nordvik. Jag har kommit
"hem" - äntligen!











Här inne spenderar jag gärna all min tid! :o)















Men utomhus finns det så mycket att njuta av också, som
tex dessa två små sötnosar! Ett helt gäng lamm har fötts
på Nordvik och man bara smälter när man får hälsa på dom!















I perennträdgården blommar krokusarna och bina som
är både nyvakna och hungriga tar glupskt för sig av den
nektar som bjuds...














Inne i växthuset finns det massor av vackert att vila ögonen
på, t ex där floristerna håller till.



















Det är svårt att få till en bra bild som kan beskriva exakt hur
vacker den här pjäsen var...














I ovanstående bukett fanns denna otroligt vackra ros som jag
tyvärr inte kan namnet på.

Jag önskar Dig en toppenhärlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)