Lite terapi

blev det idag. Jag tvingade mig själv att ta tag i
kameran och skapa. Jag har lite dåligt med
inspiration just nu, men kände att jag ville
göra något i alla fall. Det kan ju inte bli värre
än dåligt tänkte jag....

Här är tre av bilderna som blev till under dagen.






Förutom att jag fick till några bilder har det inte blivit
mycket gjort idag. Sambon var hemma och då brukar
det inte bli så mycket gjort om jag ska vara ärlig. Vi
brikar för det mesta hamna i soffan framför tv:n av
någon anledning.

Vi har fått tag på spis och diskmaskin idag i alla fall.
Och lastbil till flyttlasset i december har vi också ordnat.
Känns skönt när pusselbitar faller på plats inför det
stundande böket med flytt. För varje pusselbit kan man
slappna av lite mer.

På Torsdag ska jag träffa min goa vän Jeanette, vi ska
åka till Mariefred och fika plus att våra kameror ska få
följa med också. Vi ska försöka peppa varann till lust
och inspiration när det gäller fotande. Jag ser fram emot
att få träffa en vän och komma ut, det ska bli jättemysigt!

1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)