Tusen tankar...

runt flytten. Så mycket som ska göras och tänkas på. Känner mig
nervös, men det ska nog gå finfint.

Ångesten är ständigt närvarande, men jag försöker att inte låtsas
om det. Jag går åtminstone mitt bästa :o)

Snart börjar det bli dax att börja packa, och den hnär gången
funkar det ju inte att hälla kläderna i soppåsar och snabbpacka
för att tömma och komma tillbaka och fylla kartongerna igen.
Nu måste ju allt packas ordentligt, varenda pinal liksom. De ska
ju klara en flytt på 43 mil!!*jobbigt*

De saker vi är mest rädd om, som våra serviser, vinglas och sånt -
följer med första vändan upp då vi ska få nycklarna. Det är lika
bra, så slipper man oroa sig för att allt det där ska gå sönder...

Nu vill jag bara ha reda på exakt datum så man kan börja
adressändra och allt annat :o)

1 kommentar:

  1. Jaha en ny blogg på ett nytt ställe.. Ska bli spännande att följa er flytt.
    Kramis// Jeanette
    ps jag skickar det som anonymt, du vet ju vem det är i från och jag orkar inte skriva min länk.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)