Tråkväder!

har det varit här i Eskilstuna hela långa dagen! Och
det ger ju ingen större inspiration till att ta tag i något
överhuvudtaget. Packningen inför flytten ligger lite på
is för tillfället, dels för att det ju är ett tag kvar till själva
flytten, och dels för att jag helt enkelt inte ids. Flytt-
kartonger tillhör inte mina favoritinredningsdetaljer
om jag ska vara ärlig.

När det gäller flytten så längtar jag, längtar så jag
håller på att bli tokig. Dessa månader som är kvar
tills lasset går känns som en evighet!!!Men det är ju
lite typiskt mig också, jag är värdo på att vänta på
saker. Jag blir otålig och frustrerad :o)


Men tiden kommer kanske att rinna på ändå, det
blir ju en del stress framöver...allra helst som Stefan
ska åka upp tidigare än oss andra.

2 kommentarer:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)