En vecka sedan!

Jösses! Tiden går alldeles för fort, men det är väl så
när man har massor att göra. Jag försöker hålla mig
vaken och hinna med så mycket som möjligt inför
flytten, men ibland går det bara inte :o)

Den här helgen åker vi med första flyttlasset upp till
Härnösand. Nycklarna till huset fick vi idag och nu
känns det verkligt på riktigt! En stor släpvagn och
en lätt lastbil fulla med kartonger och vitvaror och
katter. Eller, det är ju bara två katter, men dom
flyttar upp redan nu. Stefan bor ju där och på så
här vis får dom tid att kika runt i lugn och ro.

Vardagsrummet ekar helt plöstligt *s* Jag som
nästan hade "byggt in mig" i flyttkartonger, satt som
i en kojja på kvällarna när jag tittade på tv. Nu är det
väldans tomt....men det fylls väl snart på med nya igen!

Känns som att det börjar bli dax att krypa ner i säng, har
en lång och seg dag bakom ratten i morgon. Det tar ju
sin lilla tid att åka 46 mil i 80 km/h....

Nästa inlägg kommer att skrivas i Härnösand och innehålla
lite bilder på oss starka flitiga flytt"karlar" :o)
Men ikväll bjuder jag på en......blomma!!! Ovanlig va?!














Natti natt! Sussa sött! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)