Min duktiga lilla kille!!

tog influensasprutan idag. Fastän han var jätterädd bestämde han
sig för att ta sprutan till slut. Och han var tapper hela vägen. Blev
så stolt!

Den här helgen har varit trist, tristare, tristast! I fredags satt jag
bara på kvällen och kikade på tv. På dagen hade jag ju tvättat
sovrumsfönster så jag tyckte att jag hade förtjänat det :o)

I går målade jag färdigt sängborden. Nu är dom så vita och fina
så! Det blir nog jättefint i nya sovrummet!

I dag var det, förutom Razmus spruta, dags att ta tag i lite fönster-
putsning igen. Putsade köksfönstrena. Jag tycker själv att jag är
riktigt duktig, jag hatar! att tvätta fönster......
Resten av dagen idag ska jag bara softa. Är trött och känner mig
hängig som tusan. Har nog lätt feber.

Oj! Höll på att glömma! I fredags flyttade två tomtar in hos oss!
Det är många år sedan jag köpte tomtar och/eller julpynt, men
direkt när jag såg dessa små tomtar blev jag kär. Så dom fick följa
med mig hem och fastän jag brukar hålla stenhårt på att inget julpynt
innan första advent så står dom i köksfönstret och gör mig glad :o)

































Tomtarna som jag köpte på Ö&B i fredags. Visst är dom söta!


Sängborden blir vita från att ha varit antikbetsade.

Söndagsnöjje?! NOT! Gillar inte alls att tvätta fönster, men
det är ju nödvändigt inför flytten......











1 kommentar:

  1. Duktig kille! Du är duktig med ditt donande Carina men tyvärr hoppar inspirationen inte över till mig :0( skulle behövas.
    Kramis// Jeanette

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)