Nu gick det

nästan en vecka igen! Snacka om att jag har ordtorka,
och är oinspirerad till att vara här på bloggen. Jag är så
sjukt trött igen och har inte alls varit särskilt uppåt, trots
allt som händer runt mig i mitt liv just nu.

I Tisdags kom jag, Razmus och Towe tillbaka hit till
Eskilstuna igen efter några dagars härlig tillvaro uppe i
Härnösand och huset. Det städades och städades.....
och Stefan påbörjade väggbygget i det som ska bli vårt
sovrum :o) Tur att vi hade vår handyman med oss! Razmus
hjälpte till så gott han kunde och var så stolt! Precis som
sina föräldrar....

Med lite färg, tapeter och nya golv kommer huset att bli
alldeles perfekt för oss. Jag ser fram emot att få flytta dit!
Jag ser fram emot vår nystart och jag tror och känner att
det kommer att gå bra!

Vårt kök. Den utomordentligt vackra tokröda medaljong-
tapet som sitter på väggarna ska tapetseras över. Skåp-
luckorna ska bli vita och kaklet ska bli vitt. Dessutom ska
taket målas vitt. Den nya tapeten som ska ersätta den vackra
sittande tapeten blir troligen randig i olika grå toner....men
vi vet inte riktigt ännu....

Razmus "jobbar" och sliter. På bilden syns den vackra tapeten!

Far och son påbörjar bygget av väggen som ska skilja vårt
sovrum och vardagsrum åt.

Några av reglarna på plats :o)

Razmus hjälper pappa att hålla "metern" så att allt ska bli rätt och
riktigt!

En del av väggen på plats. Det här kommer att bli jättebra när
det står klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)