Vintips! :o)

Idag tar jag ut svängarna och vågar mig på att prova ett nytt.
Så något egentligt vintips är ju inte det här ändå, vinet kanske
är jätteäckligt! Men det är roligt att våga sig på att prova...
man är så enkelspårig annars, det är lätt att favoriten hamnar
i varukorgen (vilket det gjorde också, tog en flaska av favoriten
också - utifallatt)

Lagrein heter veckans vin och kostade 64:-.
Efter systembolaget tog jag en sväng till Rusta och gick
omkring och tittade. En söt och rofylld ängel fick följa med
mig hem :o) Liten tillökning till mitt kommande shabby chick-
hem!

Visst är hon väl söt?!

På förmiddagen var jag hemma hos Jeanette och fikade. Vi hade massor
att prata om och tiden gick jättefort! Men mysigt var det! :o)

Ikväll kommer mannen i mitt liv hem igen! Har längtat! Ska bli så skönt
att få somna bredvid honom ikväll....det ÄR trist att sova ensam!!!





1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)