Att fota!

Jag har fått upp ångan med att fotografera igen!
Känns härligt att få göra något, att brinna för
något igen!

Jag har gått med i en utmaning, 365 foton 2011.
På min fotoblogg kan Du se resultaten :o) Klicka
bara på länken så kommer Du dit!

Annars så går jag mest och väntar på att våren ska
komma! Nu har vi ju klivit in i den "skitiga" månaden.
Januari och Februari. Allt ser smutsigt ut och det är
bara en massa kladd och elände!
Jag längtar till våren och alla blommorna! :o) Men
jag börjar med att njuta av ljuset som sakta återvänder
till oss......visst är det härligt?!
















Det enda som hänt på inredningssidan här hemma är
att jag köpt hem en bukett tulpaner. Jag har inte haft
ork eller lust att göra det minsta här hemma på ett tag.
Det blir väl så när man känner sig trött och sliten.
Å andra sidan älskar jag tulpaner! Jag blir så glad när
jag tittar på dom så jag sköter dom som små bebisar
för att dom ska hålla så länge som möjligt.

Önskar Dig en härlig helg!

1 kommentar:

  1. Du gjorde mig riktigt sugen på att köpa en bukett tulpaner. Har en riktig downperiod och är så ledsen mest hela tiden.... Längtar så mycket efter glädje.
    TACK!!!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)