En lugn och skön helg.

Det var precis det vi behövde i familjen och
precis det vi fick.

Lördagen spenderade jag tillsammans med
mamma, vi tog en riktigt lång promenad trots
kylan, hälsade på min äldsta och fikade sedan
gick vi hemåt. Efter en dusch så fick jag lite
taktil massage av mamma, hon är utbildad och
det är så avslappnande och skönt! Lite svårt
att stänga av tankarna hade jag, men så är det
ju alltid för mig.

Under promenaden passerade vi en helt underbar
butik som jag faktiskt aldrig varit inne i. En indisk
affär, med massor av superfina saker! bland annat
så hade dom amuletter och jag hittade några som
jag skulle tänka mig att ha. Bland annat den för
inre styrka. Den var både vacker och så känns
tanken med inre styrka som något som jag precis
behöver!













Och min lilla mamma köpte det till mig  <3 Nu hoppas
jag att jag fylls av denna inre styrka som jag har saknat
så länge!

I dag (Söndag) har jag tagit hand om tvätten. Det var lite
mycket. Stefan har burit pellets och barnen har mest
gnällt. Dom vill gärna spela dator/playstation hela dagarna
men som den hemska mamma jag är, har jag bestämt att
vi begränsar dator- och playstationanvändandet här hemma.
Två timmar per dag är vad som gäller här hemma.

Resten av min kväll kommer jag att ta det lugnt. Men i
morgon blir det promenad, taktil massage och så tänkte
jag försöka sy lite...

Ta hand om Dig!

1 kommentar:

  1. Jag är en precis lika elak mamma som begränsar tiden framför datorn och tv :)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)