Tulpaner!

Är nog det härligaste jag vet, de ger mig ett löfte
om att den mörka årstiden är på väg bort och
att den ljusa är på väg tillbaka. Att våren finns där
framme, även om det är en bit kvar tills dess....

De här bilderna tog jag på mina tulpaner som jag
unnade mig härom dagen

























Jag har tagit en till, med svarta ståndare och alla tre
ska jag förstora lite och rama in för att ha på väggen i
Idas rum tänkte jag. Där finns för tillfället inte en enda
tavla så det ser så tomt ut!

Den här söndagen blir lugn. Jag ska fixa lite i garderoberna
uppe, Razmus ska få ha en av dom som leksaksförvaring.
Han har så mycket leksaker att det ska bli skönt att
kunna "stoppa undan" lite...sedan ska jag så chilifröna
som jag köpt på Tradera och ännu senare kommer
Ida och Georgi hit på middag :o)

Hoppas att Du får en toppenhärlig Söndag!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är på att fota!!!
    Skulle kunna bli en fin tavla ju.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)