Bloggtorka....

Så var golvet lagt i hallen. Äntligen ett golv som
inte knarrar så förbaskat! Visserligen är det en
vecka sedan, men bloggtorka som sagt.

















Nu är det väggen kvar, den ska tapetseras, vilket
jag hoppas blir gjort innan julafton :-) Hoppas kan
man ju alltid! Visst blev det snyggt? För att du ska
kunna se förändringen lägger jag en gammal bild
på hallen.....

















Den bruna vävtapeten är ett minne blott. Och det
diarrébruna golvet detsamma. Härligt! Garderoben
är utkastad och just nu lider vi av akut förvaringsbrist.
Våra kläder ligger i tvättkorgar och Icakassar. Men,
det får lösa sig med tiden, jag är glad att vara av med
ratet.

I dag har jag haft Aleksander större delen av dagen.
Mysigt! Han har blivit så stor, och hela tiden lär han
sig nya saker! Han jollrar och man får honom att le.
















Han är ett riktigt sötnöt! <3

Förra söndagen var jag med min mamma på julmarknad
på Murberget. Supermysigt och massor av fina saker!













Trist bara att snön lyser med sin frånvaro. Lite vitt
puder på marken var det bara, men det har för
länge sedan regnat bort...:-(

Nu tar jag och gör kväller, dyker ner i soffan och gräver
en stor grop i godisskålen. Hoppas att Din kväll blir toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)