Gott slut......

....på det gamla, och ett riktigt Gott Nytt År! <3

Julhelgen har spenderats hemma, med min älskade
familj, föräldrar och barnbarn. Helt underbart! <3
Bästa ögonblicket i år var när jag på julaftonskväll
skulle natta Razmus.....Han säger:
-Mamma, vet du vad som var bättre än alla julklappar?
-Nej Razmus...
-Att jag fick en sån fin jul!

Vet ni att jag nästan började gråta. Av stolthet och
av ömhet. Han är alldeles för go min lilla kille!

















Dan-före-dopparedagen.














Och som alltid är vi ute i sista sekunden. Väggen tapetserades
dagen-före-dopparedagen! Älskade pappa hjälpte till <3 Visst
blev det fint?! :-) En klar förbättring!


















Årets julgran.


















Avsmakning av årets julskinka på uppesittarkvällen
är ju en god tradition! *mums* Jag som inte varit på
ett endaste julbord i dec njuter ju till max!













Så kom då julafton och att få fira den tillsammans med
alla jag älskar så  mycket! Så här glad blev lilla Aleksander
då mamma skulle byta blöja på honom! :-)













Dotter och dotter med svärson.













Bonusdotter, Kathrine.














Lilla mannen i mitt liv....<3














Lilla Aleksander i gammelmorfars famn














Aleksander fick sitta hos gammelmormor också....













Hela min älskade och härliga familj! <3














Och till sist - Chico undrar nyfiket vad det här paketet
kan innehålla.....

Önskar Dig nu som sagt ett gott slut och ett Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)