Min alldeles egna hantverkare!

han gör så fint här hemma! <3













Han hade fullt upp den 2:a advent.
Och idag fortsätter arbetet för att vi ska få på golvet
så snart som möjligt.

Medan hantverkaren fixade i hallen med lite hjälp
av mig, bakade Towe, Razmus och Johan peppar-
kakor.













I isoleringsspånet under hallgolvet  hittade vi två
gamla tidningar; Nya Norrland och Västernorrlands
Allehanda från 1956. Det var kul att bläddra i
dom! Dom var dessutom i så gott skick att jag
bestämde mig för att spara dom.


















I dag hittade Razmus en flaska med såpbubblor.
Så det duggade tätt här i köket av bubblor i alla
möjliga storlekar, roligast är ju iofs att försöka
göra så stora som möjligt :-)














Den här veckan är min sista på Grön Helhelt.
Känns sådär om jag ska vara ärlig. Jag kommer
att sakna alla mina nya vänner! Och sakna att
ha någonstans att gå på dagarna. Jag tänker
ha alldeles speciellt roligt den här veckan i
alla fall!

Nu är det kväll och snart ska lilleman nattas <3
Jag önskar Dig en härlig kväll!

1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)