När jag inte kan sova....

...som nu i natt....då försöker jag lyssna på musik/ljud
som får mig att slappna av. Några exempel:
Avslappning 1

Avslappning 2

Avslappning 3

Alla tre exempel är oerhört sköna att lyssna på, och
ibland lyckas dom tränga bort alla tankar och få mig
att släppa taget och glida in i sömn. Inte alltid, men
ibland.

Problemet är att dom finns i datorn, och eftersom
vi inte har spotify premium blandas det med reklam.
Kanske inget större problem när det gäller avslappning
3 som är en dryg timme långt - men ändå. Dessutom
är det ju jobbigt att höra datorns surrande nedanför
sängen. Därför lägger jag mig i soffan på nätterna, med
hörlurar för att inte störa Stefan, jag lyssnar, slappnar
av och somnar till. När jag vaknar förflyttar jag mig in
i sovrummet och somnar skönt i min säng.

Hur som helst - jag skulle vilja få in det i telefonen istället,
så att jag kan lyssna i sängen. Det vore skönare! Men då
jag inte har premium och dessutom inte alls begriper
mig på min Huawei och hur jag får in musik i den, får jag
fortsätta ligga på soffan och slumra.....

Men det kunde ju ha vart värre - tänk om vi inte hade haft
en soffa!!! :-O

Nattigonatt, eller borde jag skriva gomorron?!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)