Tomtar på loftet...

Nej, men tomtarna står i alla fall på spiselkransen.
De enda jag plockade upp i år. Orkar inte riktigt med
alla tomtar som ligger i kartongen så i år fick det bli
ett minimum......





















Tomtelyktan har följt med mig i många, många år. Köpte den
i början av -90 och varje år får den lysa för mig sedan dess...

I går kväll välte julgranen omkull så vi hade barr precis överallt
i vardagsrummet. I morgon åker den ut! *skönt*

I år firar vi nyårsafton bara vi i familjen. Det kommer att bli lungt
och stilla, med god mat och massor av tv *s* Desto bättre
kommer vi förmodligen att må på nyårsdagen då vi ska äta middag
hos mina föräldrar. Dom firar 46-årig bröllopsdag då *stolt* <3

Jag önskar Dig en härlig kväll!

1 kommentar:

  1. Mina tomtar fick också stanna i lådor i källaren. Kom inte fram i röran för att komma åt dom

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)