Har varit sjuk...

i ett par dagar nu. Feber och ont i hela överkroppen.
Mest nacken, det känns liksom som att nacken inte
orkar hålla upp huvudet och det spränger riktigt
ordentligt i hela huvudet, i bihålorna och bakom ögonen.
Förhoppningsvis går det över snart!

Men mitt i all tristess med att må så här dåligt passar
jag på att försöka roa mig lite i alla fall. Jag är ju med
i en fotoutmaning, 365 foton 2011, som ligger på en
annan blogg - men medan jag tar bilder till den så blir
det ju några över. Den här tycker jag blev rätt så
rolig faktiskt....
















Tulpanerna som jag köpte för en dryg vecka sedan har
gett upp nu och börjar tappa alla kronblad.














Det är tur jag har min kamera, utan den skulle man ju
tyna bort helt av tristess!! :o)

Under helgen som kommer hoppas jag kunna ta några
härliga promenader tillsammans med mamma. Nu när
man har kommit igång med promenerandet saknar man
det när man inte kan. Dessutom är det alltid härligt att
komma hemifrån en stund, speciellt när man hängt hemma
flera dagar i sträck!

Ta nu hand om Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)