God Fortsättning!

Nyårsaftonen firades här hemma på Södra Vägen
tillsammans med barn och barnbarn. En lugn och
mysig kväll med god mat och god dryck.













Förrätten; Västerbottenostpaj med tillbehör













Varmrätten; Filé Mignon med rostad vitlöksöst mandel
potatis












Efterrätten; Citronpanacotta med granatäpple.

Jag är inte mycket för att fira nyårsafton, jag får ofta
en otäck känsla inför det nya året men försöker att
tänka positivt - det kan ju inte bli värre! Ofta blir det just
det. Men att samlas hela familjen och äta gott och bara
vara, precis som vi gjorde igår, det är mysigt!

Efter varmrätten plockade Stefans dotter, Kathrine och
hennes sambo Andreas, fram förlovningsringar och
passade på att förlova sig. Jättemysigt att få ta del av
det! <3 Jag önskar dom all lycka och välgång <3

















Mitt lilla barnbarn hade finkläderna på och söt som
en liten karamell....

















I kväll, nyårsdagen, är vi bjudna på middag hos mina
föräldrar. Dom firar 47-årig bröllopsdag i dag! Helt
fantastiskt! Jag är så stolt över mina älskade föräldrar.

Jag önskar Dig en god fortsättning på det nya året!
Ta hand om Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)