Långpromenad och mys!

I dag har jag gått....mycket och långt. En härlig
promenad tillsammans med mamma och barnbarnet.













Det har varit ett underbart härligt väder här i Härnösand
i dag så det var en ren njutning att promenera.












Hemma igen slumrade jag och Aleksander till i sängen,
Han låg i mina armar och sussade så sött. Och jag fylldes
med en sån kärlek till den lilla vackra bebis som låg där
och snarkade. Vad underbart det är att vara mormor!

I torsdags fick vi hit en byrå som stått hos mina föräldrar.
Den placerades i hallen eftersom det varit så tomt där
sedan vi tog bort garderoben. Det blev jättefint! Först hade
jag tänkt måla om byrån, men nu när den står på plats
vet jag inte riktigt....jag tycker den passar in där som den
är.

















Dessutom kom årets Willab Garden-katalog!
*kviiid* Gud vad jag önskar mig ett växthus, och
att bläddra i den katalogen gör ju inte min starka
längtan mindre direkt.....

















Mitt drömväxthus heter Mur Gothic 309 och är
11,7 kvm stort. Helst skulle jag ju ha ett
ännu större, men då skulle det inte bli någon
trädgård kvar :-) Och det vill jag ju ha!
Hur som helst, mitt växthus går loss på
29 400:-. Som hittat.

Nåja, nu ska jag drömma vidare, senare ikväll
blir det melodifestivalen :-) Önskar Dig en härlig
lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)