Morgonpromenad

Eftersom Towe inte kunde gå med Razmus till
skolan idag, klädde jag på mig och följde med.
Vi promenixade tillsammans,först ner till mormor
och morfar för att lämna ett alla-hjärtans-dag-
kort och sedan raka vägen till skolan. Som
vanligt höll han låda hela vägen! :-) <3

När jag lämnat goset på skolan tog jag mig en
riktig långpromenad hem. Kameran var med och
titta en så vacker morgon vi hade här i Härnösand!












När jag kom hem, efter en dryg timmes promenad,
åt jag en god frukost i lugn och ro.












Sedan bakade jag en chokladkaka att mumsa på
tillsammans med älskade familjen ikväll, dagen till
ära. Mer än så firar vi inte Alla Hjärtans Dag i det
här huset.

Hur resten av den här dagen blir vet jag inte, men
ångesten jag hade sällskap av i natt, är kvar idag.
Jag får försöka sysselsätta mig, så kanske jag kan
hålla den på litet avstånd i alla fall.

Jag önskar Dig en alldeles underbar Alla Hjärtans
Dag!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker du skall ta å skicka bort den där "Ångest". Han verkar inget kul :(

    Gramsekram på alla hjärtans dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Long time no see vännen!
      Jodu, har försökt göra mig av med den där jä**a ångesten himla länge nu, men den vill liksom inte. Det måste ju bara bero på att jag är en alldeles förbaskat älskvärd person! ;-)

      Inakram på alla hjärtans dag!

      Radera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)