Mysig måndag

I dag har mina barn ledigt från skolan, så ingen
av oss tre behövde gå upp särskilt tidigt, det var
bara stackars Stefan som var uppe innan tuppen
som vanligt.
Towe sov borta i natt, så när jag vaknade hade
jag bara Razmus hemma. Det var lungt och
skönt att få ligga kvar i sängen lite extra och
sedan väcka goset.

Ännu så länge har vi bara precis ätit frukost.
Men Razmus har planer för dagen, vi ska visst
baka en äppelkaka idag. Och sedan ska det
tillverkas alla-hjärtans-dagskort också! :-) Han
är alldeles för go den lilla <3

Jag lade manken till och fixade i ordning en
riktigt ordentlig frukost idag. Har ju lite svårt för
frukost, och slarvar gärna igenom den annars.












I havregrynsgröten tillsatte jag krossade linfrön. Mosad
banan ligger ovanpå. Sedan en rågi med rökt skinka,
ett kokt ägg och en kopp kaffe till det. Nu är jag mätt
och belåten och det ska bli spännande att se hur länge
det håller i sig.

Jag har ju haft lite problem med att få ordning på blod-
sockret, det är sällan det kommer under 7.0. Trots
medicinen! Helst ska jag ju under 6.0.

Razmus förbereder inför morgondagen ;-) <3

















Nu ska vi mysa vidare en stund jag och min lilla
kille <3

Jag önskar Dig en toppenhärlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)