1:a advent och SNÖ!














Nu snackar vi timing! Jag trodde att vi skulle bli
utan snö till advent! Men så...medan vi satt och
åt frukost började små flingor falla ner från himlen.
Helt underbart! Allt som allt blev det väl en 7-8
cm snö i alla fall. Tillräckligt för att ge julkänsla och
för att få Razmus att spendera dagen utomhus.













Efter frukosten satte jag igång med årets lussebullebak.
Jag nöjde mig med att baka på 5 dl, jag hittade nämligen
en påse lussebullar från förra året i frysen härom veckan.
Känns som att det kommer att räcka ändå.













Efter lussebullebaket var vi bjudna på middag hos
mamma och pappa. Ida, Georgi och Aleksander
var också där så vi fick mysa lite tillsammans
allesammans.















Mina älsklingskillar!! Morfar/gammelmorfar och
morfar/pappa erbjöd sig att lägga sig på rad dom
också, men jag avböjde...:-D Fast nu ångrar jag
mig, det hade ju kunnat bli en fin bild!














Önskar Dig en toppenhärlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)