Härlig Måndag!

Vaknade till Razmus ljuva 2-åringsstämma som
sjöng för mig efter ca två timmars sömn. Trött!
Men jag bet ihop, klev upp och väckte min lilla.

Efter lite stress och en snabb promenad kom
jag till Grön Helhet....det är lika mysigt varje
gång! Man välkomnas med ögonfröjd, lugn musik
och värme...













Detta är "vårt" rum, här samlas vi på morgonen.














Vackra stilleben gör att man mår gott ända in i själen!

















Vid entrén möts vi varje morgon av detta vackra
stilleben.















I dag stod kransbindning på schemat. Hjärtat längst
ner till vänster är min skapelse. Den ska sitta och
vara vacker på vår dörr! :-)

På väg hem från kursen gick solen ner bakom bergen...













En liten stund senare är det alldeles mörkt. Guuu
vad jag längtar till 21/12 då det är vintersolstånd och
allt vänder igen.....

Önskar Dig en alldeles underbar måndagseftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)