Magiskt morgon!

Ett skådespel arrangerat av naturen, moder jord.
Helt fantastiskt! Vilken måndagsmorgon :-)










Hela helgen har jag känt mig olustig, haft hjärtklappning
och känt mig andfådd. I dag är jag yr och har fortfarande
hjärtklappning, det känns nästan som om hjärtat rusar till
då och då. Eller hoppar över ett slag liksom. Otäckt och
jag måste nog söka läkarhjälp snart. Men jag är ju lite
sådär när det gäller att söka läkare. Jag gör det ogärna.
Dessutom har jag en svag känsla av att det kan vara
ångesten som har förändrats. Jag har ju börjat med en
ny medicin och kanske är det orsaken till hjärtklappningen.

I eftermiddag kommer mitt älskade, älskade lilla barnbarn
hit. Ja, och min älskade dotter också förståss. Och hennes
man. :-) Men som jag har längtat efter den lilla! <3 Ska
bli härligt att få hålla honom igen! Så jag väntar otåligt....

I morgon blir det Grön Helhet igen vilket jag ser fram emot.
Jag trivs där, trivs med tempot och människorna. I Torsdags
blev det lite känsligt just innan vi avslutade för helgen. Det
känns som om vi har hittat varandra ganska bra på ganska
kort tid. Känns skönt att ha någonstans att gå, någonting
att höra till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)