I dag kom den!

Min självförtroendeboost. Min fotobok. Med
bilder tagna av mig. *stolt* En snikvariant,
men ändock en fotobok med mina alster i.














På söndag är det 1:a advent och snön lyser med
sin frånvaro. Nu börjar det faktiskt bli dax känner jag!
Jag vill ha vitt, vitt och vitt. Är less på det mörka, kala,
trista och grå......


















I morgon ska jag ner i källaren och leta reda
på alla adventsstakar, stjärnor och annat
krusidull som ska upp, och så blir det lite
saffransbullebak också. Även om inte jag
har så mycket julkänsla och längtan så vill
jag att barnen ska få den härliga känslan....

Jag önskar Dig en härlig kväll!

1 kommentar:

  1. Gör en riktig fotobok med hårda pärmar gratis!
    Kolla in här:
    http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)