Affirmations

Den här gruppen har lyckats skriva en text
som är så mitt i prick att man ryser....
Jag har älskat gruppen och låten länge, låten
blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar
på den!



Lyssna på den och se om du inte håller med!

Texten:

I believe the sun should never set upon an argument
I believe we place our happiness in other people's hands
I believe that junk food tastes so good because it's bad for you
I believe your parents did the best job they knew how to do
I believe that beauty magazines promote low self esteem
I believe I'm loved when I'm completely by myself alone

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love 'til you've been burned
I believe the grass is no more greener on the other side
I believe you don't know what you've got until you say goodbye

I believe you can't control or choose your sexuality
I believe that trust is more important than monogamy
I believe your most attractive features are your heart and soul
I believe that family is worth more than money or gold
I believe the struggle for financial freedom is unfair
I believe the only ones who disagree are millionaires

I believe forgiveness is the key to your unhappiness
I believe that wedded bliss negates the need to be undressed
I believe that God does not endorse tv evangelists
I believe in love surviving death into eternity


Eller hur?! Har dom inte rätt? Kloka killar det där! :o)

Vad har mer hänt idag då, än att jag sitter och beundrar
dessa kloka killar? Tja, efter en seg morgon landade vi
på Smitingen, en utflykt stod på schemat. Två av killarna
badade!!!!!! En låg i vattnet och guppade på sin surfbräda!
I november?! Stollar...

Tyvärr missade jag badkillarna, men surfstollen fick jag på bild.













Det var ingen vidare värme på stranden idag, vi
huttrade och frös medan elden gjorde sitt bästa
för att värma frusna händer....













En kopp varmt te och en nygrillad korv satt gott i
en frusen och hungrig mage...











































Nu är klockan tio i fyra på eftermiddagen och det är
kolsvart utomhus. Dagarna är så korta, man hinner
inte riktigt med....

Jag önskar Dig en härlig onsdagskväll i vintermörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)