Loppis!

Har jag stått på hela långa dagen. Solen gassade och som
tur var (??) fläktade det lite i alla fall, men så här ser jag ut
just nu.....


Jag har ONT kan jag lova....:o(












Mina fynd på loppisen....en till porslinspotta!! Den här gången
går den i rosa....den är jättevacker!! Två fina gamla plåtburkar
till min samling, 4 supervackra servetter i lin, som har hålbroderi.
En bok fick följa med hem också; Snickra till trädgården. Såg
lite roliga saker som Stefan ska få snickra ihop till mig...eller så
gör jag det själv! :o)

Hemkommen från loppisen åkte vi och handlade lördagsgodis,
sedan när vi kom hem öppnade vi varsin kylskåpskall öl. Det
smakar riktigt superdupergott med en kall öl efter en lång dag
i solen!!

Dagens middag grillas. Karré och till det serveras potatissallad,
sallad på jordgubbar och mozarella samt en helt vanlig hederlig
grönsallad med salladsost i. En baguett serveras också. Till maten
dricker vi nog ett glas rosé eller en kall öl.

Solen skiner fortfarande från en klarblå himmel och det fläktar
skönt. Livet är rätt gott (om man inte bränner sig på armar och
i nacken förståss!)

Önskar er alla en toppenhärlig Lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Ajaj...vad gör man inte för loppis? Du får nog vända andra sidan till i solen i morgon . Jag känner också lite i nacken..men nu har det blivit brunt i all fall..innan blev det som för dig..rött. Jag ska på loppis i morgon och hoppas göra några fynd. Du hittade ju en hel del fint..så det var kanske värt brännan?
    Ha en skön kväll...
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)