Har haft några riktigt jobbiga dagar

den senaste tiden. Ångesten har varit värre igen, och det
har varit svårt att få något gjort. Jag blir som handlingsförlamad.
Vill massor men kan inget. Det är en verkligt märklig känsla.
Hur som helst så har jag spenderat dagen i min trädgård.
Passat på att höstfixa lite, flyttat lite perenner, delat på några
plantor och rensat lite så det inte ser så utblommat och trist
ut. Det är en lisa för själen att ha en trädgård att gå ut i. En
alldeles egen trädgård där jag får bestämma själv. Helt underbart!













Jag mår så oerhört gott av att gå omkring där och pyssla :o)

Inomhus händer inte så mycket, köksprojektet står lite still.
Och så får det vara ett tag framåt nu, vi behöver samla lite nya
krafter och mer lust för att orka färdigställa eländet. Visst vill
man ju ha klart - med det viktigaste är ju faktiskt att vi alla mår
bra och har orken.

Ta nu hand om Dig!

1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)