Höstdag

rakt igenom! Det är mörkt, urrigt, regnigt och blåsigt
här i Härnösand idag. Så mörkt att man måste ha tänt
inomhus för att se något. Inte mitt favoritväder, men
ändå mysigt på något vis - man har liksom tillåtelse
att vara inomhus en dag som denna.

Jag har inte fått mycket gjort, men jag lyckades få
färdigt min stol i alla fall :o) Den blev ganska fin tycker
jag!














Men golvet den står på är ju så hiskeligt att skönheten i
stolen suddas bort...*s*...golvet som ska ligga där så
småningom ligger tryggt under vår dubbelsäng just nu, där
lär det bli kvar ett bra tag eftersom inte ens köket är färdigt.

Nu ska jag ut och försöka komma fram till vart jag ska
plantera min lilla bebissyrén någonstans....*hmmm*.....
Nåja, jag kommer nog på något där jag står i regnet och
blåsten.

Var rädd om Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)