Sänggaveln är klar!

Den blev faktiskt väldigt fin, om jag inte redan
hade en så skulle jag ha den här för mig själv.
Men - nu har jag alltså en, så den här hamnar
på Blocket och Härnösandstorget. Vi har inte
plats för den hemma.....
Frågan är ju bara vad man ska sätta för pris
på den?! Hmmm....














Sänggaveln är gjord av en riktigt gammal spegeldörr som
satt här i huset när vi flyttade in. Eftersom vi flyttade på dörren
där den satt och gjorde två rum av ett - så blev dörren för stor.
Den andra dörren har vi redan gjort en sänggavel av, den sitter
i vårt sovrum och jag tror den finns med på bild här på bloggen.

Jag har också pysslat ihop tre st tavlor som ska sitta i köket :o)
Tycker dom blev jättesöta faktiskt, blommorna plockade jag i
trädgården i våras, la i press i några böcker och plockade fram
i dag....



















Nu ska jag fortsätta måla, har en garderob att färdigställa. Sedan
är det ju det där med listerna.....Dom tycks aldrig bli färdiga! *s*

Ta hand om Dig!

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg sänggavel.
    Ha en fortsatt bra kväll :-)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är, kul blogg! Kanonfina bilder:)
    Kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)