Det började ju fint i alla fall....

men nu är det desto tristare!
Fy fasen för gråväder!!











Vi har ju i och försig haft en superfin höst
här i Härnösand, men några dagar med sånt
här väder har vi haft och så blev det idag också!
Det är så pass att jag har fått lov att tända lampor
inomhus för att se vad jag gör.....

Jag var hemma från jobbet idag på grund av min
ångest. Har haft en riktig egodag i ett tappert
försök att mota iväg de jobbiga känslorna.... tror
och hoppas att jag lyckats, för jag vill gärna jobba
i morgon igen.

Efter middagen ska vi traska ner till mamma och pappa
för en kopp kaffe med äppelkaka och prata dränering
av huset. Resten av kvällen kommer med all sannorlikhet
att spenderas i soffan framför tv:n. Det är ju Arga Snickaren!

Önskar Dig en toppenhärlig onsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)