En vacker morgon!

vaknade vi till här i Härnösand. Visserligen med
en hel sömnlös natt i ryggen, men vad gör väl det
när man ser det här??



















Nu har det dock mulnat på och det blåser jättemycket.
Kallt är det dessutom så jag sticker helst inte näsan
utanför dörren något mer idag....

I går kväll satt jag och kikade lite på skor. Jag
har dåligt med vår och sommarskor och känner att
jag skulle vilja "piffa till" mig lite. Det gäller även
kläder....är less på att lunka omkring i mysbyxor
och t-shirt. Hittade några skor och en tunika som
jag skulle kunna tänka mig....












Dessa två hittade jag på skopunktens hemsida,
söta "träskor" att dra på sig när man ska ut i
trädgården och ett par supersöta stövlar. Inget
av skorna var särskilt dyra heller! *gillas*
De är byxorna från Garden Girl är ju en dröm!
Tyvärr för dyra för min plånbok, dryga 700 kr
men dom är ju såååååå fina!!
































Skon med den rundade sulan ska visst vara bra för
rumpa och lår när man är på promenad, och vem vill
inte ha snyggare rumpa/lår?! 299:- finns dom för på
Cellbes. Detta gäller även den supersöta sandaletten
för 199:- på samma ställe. Tunikan var somrigt söt
och den får man ge 249:- för på Cellbes.

Nåja, vi får väl se vad som hamnar i garderoben till
våren....något nytt ska man väl kunna kosta på sig
tycker jag!

Önskar Dig en toppentorsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)