Fredag!

och dagen började med en liten sovmorgon på
Razmus begäran. Han kom ner vid 8-tiden och
efter lite gos i sängen åt han frukost och sedan
bar det av till dagis.



















Stefan kom hem på frukostfika och vi lyxade
oss med varsin god baguette med smarrigt
innehåll och efter det gick jag ner till älskade
mamma och fick mig lite taktil massage. Jag
lyckades somna till lite snabbt den här gången
vilket innebär att jag äntligen börjar kunna koppla
av!!

När jag gick från mamma och pappa fick jag
dagens morgontidning med mig och när jag
slog upp den för att läsa hittade jag en artikel
om Nordvikskolan, den där jag hade tänkt att
få min drömutbildning. I artikeln kunde jag läsa
mig till att Trädgårsdmästarutbildningen läggs ner.
Men?!

Var på biblioteket på eftermiddagen och lånade
mig en bok - "När jag fyller 40 ska jag vara snygg,
rik. lycklig. Och yngre" skriven av Gunilla Bergensten.
Har börjat läsa lite och den verkar rolig.














Nu blir det tvsoffan och ett glas rött.

Önskar Dig en härlig kväll!

1 kommentar:

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)