Söndag!

Vilken härlig dag jag har haft! Den började
tidigt, ja för att vara mig alltså, klockan 9 och
sedan har det liksom rullat på.

En promenad med mammis efter frukost och
sedan hem till symaskinen som jag fått låna
av henne. Sydde ett fluffigt hjärta och en
kudde plus att jag lagade Razmus overall som
han lyckats ha sönder på dagis.




























Lite eftermiddagsfika hann vi med också, äppelpaj med
vaniljglass, näst sista påsen med lussebullar, rullrån och
glöggbollar festade vi på tillsammans med mamma och
pappa som tittade in en stund.















Jag hann fota lite också, några idéer som jag haft och
som jag försökte mig på.....

















Nu återstår bara de sista slappa timmarna av den här
helgen. Jag ska försöka få tag på min tonårsdotter som
försvann på förmiddagen och inte har hörts av sedan dess.
Dessa ungdommar!

Ta nu hand om Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)