Kreativ lördag!

Eftern en brunch som var riktigt god plockade
jag fram symaskinen och parkerade där i flera
timmar.





















Hjärtat är inte riktigt färdigt, ska sy sista biten för
hand. Men mjukt och fluffigt blev det i alla fall!
Sedan påbörjade jag arbetet med en hissgardin
som jag ska sätta upp i tvrummet på övervåningen.
Det är ett vackert gammalt lakan med broderi som
jag fick av min mamma. Tur att jag fick två likadana
för vi har ju två fönster där uppe! Jag tror hjärtat
ska få hänga där också!

I morgon har vi bestämt oss för en utedag, om vädret
tillåter förståss. Efter den friska luften ska jag fortsätta
med min syalteljé :o))

Önskar Dig en toppenhärlig lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Du är så jäkla kreativ. Önskar jag hade lite av det i mig.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)