Fastnade vid datorn idag...

...fast jag har goda grunder till det. Av en händelse kikade
jag igenom vår externa hårddisk lite på måfå. Det är alltid
roligt att titta på bilder man tagit. Hittade till min förfäran en
mapp med bilder som skulle ha fixats till och levererats till
beställaren för ungefär ett halvt år sedan :-/.

I augusti var jag på ett "bröllop" i egenskap av fotograf. Det
var nu inget riktigt bröllop, utan en förnyelse av bröllops-
löften efter att paret gått igenom en tuff tid tillsammans och
klarat sig ur det! Beundransvärt och vackert! Som tema ville
dom ha cowboy/indian-tema då dom är riktiga "amerikanare".
Dom älskar allt som har med Usa att göra och det blev ett
roligt, glatt och känslosamt tillfälle för dom.

Jag var alltså där i egenskap av fotograf. Och så har jag lyckats
glömma bort att ordna bilderna åt dom! Riktigt pinsamt måste
jag säga!!!!!

DET har jag suttit med idag!















Som ursäkt tänkte jag framkalla en förstoring från tillfället.

Nu när jag är färdig med bilderna ska jag bege mig ner i
källaren och städa och ta hand om tvätten. Ingen rast -
Ingen ro!

Hoppas att Du har haft en härlig Söndag!

1 kommentar:

  1. Aja baja Ina Fina
    Det va inte bra. Hoppas dom inte är allt för sura på dig.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)