Videkissar och Traderafynd!

I dag har Razmus varit hemma från dagis, vi kom
helt enkelt inte ner med bilen till vägen så det fick
bli så. Förmiddagen spenderades i soffan framför
tv:n och efter lunch klädde vi på oss och gick ut.
Det var så härligt väder! Lite bitande kyla, men
sol och klarblå himmel!¨


















Nu börjar snöhögarna bli RIKTIGT stora här i
Härnösand! Inte inne i centrum, för därifrån forslas
all snö till snötipparna. Men så här lite utanför byggs
snön på höjden och nu börjar jag på allvar undra om
det inte är så att vi kommer att få dras med snön till
midsommar!!














Tittar Du nooooga på bilden så ser Du Razmus lilla huvud
sticka upp ovanför snön.....

Däremot så hittade jag ett enormt välkommet litet vår-
tecken! Videkissar!! Dom är så söta!



















Med posten kom idag ett Traderafynd! Förrförra
året köpte jag två designerblommor gjorda i trä
och metall som jag tycker är supersöta! Härom
dagen såg jag en till på Tradera och slog till då
den bara kostade ett par kronor.
Jag tror jag ska ställa dom i fönstret på övervåningen.



















Det var den lilla som kom idag.

Idag är det fredag, vilket betyder Let's dance,
god mat och ett glas gott rött.....Härliga Fredagar!!

Önskar Dig en toppenhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)