Färdig kudde!

Jag blir så stolt över mig själv när jag slutför något!
Det är länge sedan känns det som, men idag gjorde
jag det! Jag sydde färdigt lapptäckskudden som jag
började på förra veckan. Ett enkelt kuddfodral för
att prova på och se om lapptäcksteknig och sömnad
är något för mig, och jag måste säga att det har varit
roligt!



















På ena sidan lappar som går i grönt och beige, och på
andra sidan helt beige. Som sagt - inget avancerat alls,
men man måste ju börja någonstans.

I övermorgon börjar jag kursen i alla fall!! Ser så mycket
fram emot att få något att göra, träffa folk och pyssla med
trädgårdsarbete, vilken vår och sommar jag har framför
mig! Här är kurserna jag kommer att avverka framöver


Ingående kurser
Trädgårdsodling grund 150 p
Växtkunskap 100 p
Beskärning 50 p
Basmaskin körning 50 p
Småföretagande A 50 p
Växthusodling 100 p
Plantskoleskötsel 50 p
Inomhusplanteringar 50 p

Försäljning och service 50 p
Finansiering och kalkylering 50p
Frukt- och bärodling 50 p
Odling av grönsaker 50 p
Ekologisk odling 50 p
Odling planering 50 p
Växtskydd 50 p
Naturbruksprodukter 50 p



Vi ska också praktisera en hel del så jag hoppas
få en bra plats någonstans där chansen finns att
jag får fortsätta efteråt....ett jobb är ju det man 
strävar efter såklart!


Jag önskar Dig en härlig Måndagskväll!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)