För sex år sedan föddes mitt sista barn....

Tidigt i morgon bitti blir min lilla älskling
6 år gammal. Sex år som har gått otroligt
fort, alldeles för fort faktiskt!

Just nu har han en lös tand, och jag vet inte
riktigt vad som är mest spännande, att han
ska tappa en tand, eller fylla år! :o)

Det är en klok liten kille vår Razmus. Full
av en massa funderingar och klokheter! Han
fyller mig med stolthet varje dag som jag får
uppleva tillsammans med honom....

Han är en envis kille, som vet vad han vill och
som kan bli riktigt sur om det inte blir så.
Å andra sidan är han otroligt kärleksfull och
talar flera gånger per dag om hur mycket han
älskar sin mamma och pappa. Vi kramas och
pussas och gosar i massor och ibland känns
det som att hjärtat ska svämma över av kärlek.

Razmus gillar att spela playstation, han älskar
att vara på dagis, när han leker på sitt rum handlar
lekarna oftast om krig och superhjältar. Favoriterna
är just nu Ben10, Gormitti, Spiderman, Beyblade
och pokémon. Hulken är rätt häftig också!

När han blir stor ska han bli brandman-polis-
ambulansförare. Och när han börjar sexårs i höst
tänker han minsann inte alls vara med på någon
larvig gympa!! För sånt tycker han inte om!

Tack lilla älskade raring för allt jag har fått uppleva
tillsammans med dig de här sex åren som varit, och
jag ser fram emot en massa spännande saker att
få hitta på tillsammans med dig framöver också!

Du är kärleken, glädjen och värmen i mitt liv!
Jag älskar dig så....

Ända till månen, till alla stjärnor och galaxer och
tillbaka igen.....10 gånger!











































/mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)